Log in

I forgot my password

Gallery


Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Statistics
We have 33 registered users
The newest registered user is vanalporshydcadk

Our users have posted a total of 694 messages in 104 subjects

KUMUSTA KAPATID

View previous topic View next topic Go down

KUMUSTA KAPATID

Post  @doi on Thu Nov 06 2008, 23:47

KUMUSTA MGA KAIBIGAN... Laughing Laughing Laughing Laughing
avatar
@doi
Admin

Male
Number of posts : 268
Age : 41
Location : Metro Manila
Registration date : 2008-10-27

View user profile http://www.doifr.multiply.com

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  Lady Elle on Fri Nov 07 2008, 05:04

@doi wrote:KUMUSTA MGA KAIBIGAN... Laughing Laughing Laughing Laughing


Maayo man, sugod na ang chikka!
avatar
Lady Elle

Female
Number of posts : 14
Age : 35
Location : CDO
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  Admin on Fri Nov 07 2008, 06:56

Lady Elle wrote:
@doi wrote:KUMUSTA MGA KAIBIGAN... Laughing Laughing Laughing Laughing


Maayo man, sugod na ang chikka!
TAGSA NAMAN LANG LAGI KA PAKITA LADY ELLE... Very Happy

_________________
"You shall love the Lord, your God, with all your heart, with all your soul, and with all your mind"..
avatar
Admin
Admin

Male
Number of posts : 81
Age : 41
Location : Manila, Philippines
Registration date : 2008-10-26

View user profile http://kristohanongbarkada.aforumfree.com

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  romel_44 on Fri Nov 07 2008, 15:24

Admin wrote:
Lady Elle wrote:
@doi wrote:KUMUSTA MGA KAIBIGAN... Laughing Laughing Laughing Laughing


Maayo man, sugod na ang chikka!
TAGSA NAMAN LANG LAGI KA PAKITA LADY ELLE... Very Happy
bitaw, namis naka namo.. Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
romel_44

Male
Number of posts : 23
Age : 36
Location : Quezon City
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  Lady Elle on Sat Nov 08 2008, 08:23

romel_44 wrote:
Admin wrote:
Lady Elle wrote:
@doi wrote:KUMUSTA MGA KAIBIGAN... Laughing Laughing Laughing Laughing


Maayo man, sugod na ang chikka!
TAGSA NAMAN LANG LAGI KA PAKITA LADY ELLE... Very Happy
bitaw, namis naka namo.. Very Happy Very Happy Very Happy


Nia rako oi, miss sad mo nako.
avatar
Lady Elle

Female
Number of posts : 14
Age : 35
Location : CDO
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  @doi on Sun Nov 09 2008, 02:17

Lady Elle wrote:
romel_44 wrote:
Admin wrote:
Lady Elle wrote:
@doi wrote:KUMUSTA MGA KAIBIGAN... Laughing Laughing Laughing Laughing


Maayo man, sugod na ang chikka!
TAGSA NAMAN LANG LAGI KA PAKITA LADY ELLE... Very Happy
bitaw, namis naka namo.. Very Happy Very Happy Very Happy


Nia rako oi, miss sad mo nako.
BITAW WANA KO KITA NI LADY ELLE Very Happy

_________________
"loving is everything we need to become a better person"...
avatar
@doi
Admin

Male
Number of posts : 268
Age : 41
Location : Metro Manila
Registration date : 2008-10-27

View user profile http://www.doifr.multiply.com

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  Lady Elle on Sun Nov 09 2008, 08:29

@doi wrote:
Lady Elle wrote:
romel_44 wrote:
Admin wrote:
Lady Elle wrote:
@doi wrote:KUMUSTA MGA KAIBIGAN... Laughing Laughing Laughing Laughing


Maayo man, sugod na ang chikka!
TAGSA NAMAN LANG LAGI KA PAKITA LADY ELLE... Very Happy
bitaw, namis naka namo.. Very Happy Very Happy Very Happy


Nia rako oi, miss sad mo nako.
BITAW WANA KO KITA NI LADY ELLE Very Happy


Ay ganahan man sad ta magbalik-balik dinhi kay naay naka miss.
avatar
Lady Elle

Female
Number of posts : 14
Age : 35
Location : CDO
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  @doi on Sun Nov 09 2008, 09:14

Lady Elle wrote:
@doi wrote:
Lady Elle wrote:
romel_44 wrote:
Admin wrote:
Lady Elle wrote:
@doi wrote:KUMUSTA MGA KAIBIGAN... Laughing Laughing Laughing Laughing


Maayo man, sugod na ang chikka!
TAGSA NAMAN LANG LAGI KA PAKITA LADY ELLE... Very Happy
bitaw, namis naka namo.. Very Happy Very Happy Very Happy


Nia rako oi, miss sad mo nako.
BITAW WANA KO KITA NI LADY ELLE Very Happy


Ay ganahan man sad ta magbalik-balik dinhi kay naay naka miss.
mao gyod, pagbalik2x na lady elle.. Very Happy

_________________
"loving is everything we need to become a better person"...
avatar
@doi
Admin

Male
Number of posts : 268
Age : 41
Location : Metro Manila
Registration date : 2008-10-27

View user profile http://www.doifr.multiply.com

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  Lady Elle on Tue Nov 11 2008, 08:11

@doi wrote:
Lady Elle wrote:
@doi wrote:
Lady Elle wrote:
romel_44 wrote:
Admin wrote:
Lady Elle wrote:
@doi wrote:KUMUSTA MGA KAIBIGAN... Laughing Laughing Laughing Laughing


Maayo man, sugod na ang chikka!
TAGSA NAMAN LANG LAGI KA PAKITA LADY ELLE... Very Happy
bitaw, namis naka namo.. Very Happy Very Happy Very Happy


Nia rako oi, miss sad mo nako.
BITAW WANA KO KITA NI LADY ELLE Very Happy


Ay ganahan man sad ta magbalik-balik dinhi kay naay naka miss.
mao gyod, pagbalik2x na lady elle.. Very Happy


Sige naman ko ug balik dinhi.
avatar
Lady Elle

Female
Number of posts : 14
Age : 35
Location : CDO
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  @doi on Tue Nov 11 2008, 08:32

Lady Elle wrote:
@doi wrote:
Lady Elle wrote:
@doi wrote:
Lady Elle wrote:
romel_44 wrote:
Admin wrote:
Lady Elle wrote:
@doi wrote:KUMUSTA MGA KAIBIGAN... Laughing Laughing Laughing Laughing


Maayo man, sugod na ang chikka!
TAGSA NAMAN LANG LAGI KA PAKITA LADY ELLE... Very Happy
bitaw, namis naka namo.. Very Happy Very Happy Very Happy


Nia rako oi, miss sad mo nako.
BITAW WANA KO KITA NI LADY ELLE Very Happy


Ay ganahan man sad ta magbalik-balik dinhi kay naay naka miss.
mao gyod, pagbalik2x na lady elle.. Very Happy


Sige naman ko ug balik dinhi.
tagsa raman ta magka abot.. Very Happy

_________________
"loving is everything we need to become a better person"...
avatar
@doi
Admin

Male
Number of posts : 268
Age : 41
Location : Metro Manila
Registration date : 2008-10-27

View user profile http://www.doifr.multiply.com

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  romel_44 on Sat Nov 15 2008, 09:03

BITAW LADY ELLE MINGAW NAMI NIMO, ASA RAKA.
avatar
romel_44

Male
Number of posts : 23
Age : 36
Location : Quezon City
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  Princess on Tue Nov 18 2008, 06:38

romel_44 wrote:BITAW LADY ELLE MINGAW NAMI NIMO, ASA RAKA.


Ahem basta raba mingawn kay naay gitaguan hahahhaha... Laughing Laughing Laughing

_________________
"Waking up alive & well is already miracle, A blessing we owe to the Lord"
avatar
Princess

Female
Number of posts : 235
Age : 36
Location : Earth
Registration date : 2008-10-27

View user profile

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  @doi on Tue Nov 18 2008, 08:19

Princess wrote:
romel_44 wrote:BITAW LADY ELLE MINGAW NAMI NIMO, ASA RAKA.


Ahem basta raba mingawn kay naay gitaguan hahahhaha... Laughing Laughing Laughing
ana diay na, hahaha

_________________
"loving is everything we need to become a better person"...
avatar
@doi
Admin

Male
Number of posts : 268
Age : 41
Location : Metro Manila
Registration date : 2008-10-27

View user profile http://www.doifr.multiply.com

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  Princess on Tue Nov 18 2008, 10:28

@doi wrote:
Princess wrote:
romel_44 wrote:BITAW LADY ELLE MINGAW NAMI NIMO, ASA RAKA.


Ahem basta raba mingawn kay naay gitaguan hahahhaha... Laughing Laughing Laughing
ana diay na, hahaha


Arang ka in-ana jud tawn..hahahahha

_________________
"Waking up alive & well is already miracle, A blessing we owe to the Lord"
avatar
Princess

Female
Number of posts : 235
Age : 36
Location : Earth
Registration date : 2008-10-27

View user profile

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  @doi on Wed Nov 19 2008, 00:36

Princess wrote:
@doi wrote:
Princess wrote:
romel_44 wrote:BITAW LADY ELLE MINGAW NAMI NIMO, ASA RAKA.


Ahem basta raba mingawn kay naay gitaguan hahahhaha... Laughing Laughing Laughing
ana diay na, hahaha


Arang ka in-ana jud tawn..hahahahha
kasuway na diay ka ana, hehe

_________________
"loving is everything we need to become a better person"...
avatar
@doi
Admin

Male
Number of posts : 268
Age : 41
Location : Metro Manila
Registration date : 2008-10-27

View user profile http://www.doifr.multiply.com

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  Lady Elle on Wed Nov 19 2008, 05:27

romel_44 wrote:BITAW LADY ELLE MINGAW NAMI NIMO, ASA RAKA.


Medyo busy lang, pero balik na sad ko. sa tanang gi mingaw nako mingaw sad ko ninyo. Embarassed Embarassed Embarassed
avatar
Lady Elle

Female
Number of posts : 14
Age : 35
Location : CDO
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  @doi on Wed Nov 19 2008, 22:55

Lady Elle wrote:
romel_44 wrote:BITAW LADY ELLE MINGAW NAMI NIMO, ASA RAKA.


Medyo busy lang, pero balik na sad ko. sa tanang gi mingaw nako mingaw sad ko ninyo. Embarassed Embarassed Embarassed
maayo kay nakabalik naka lady elle. welcome back.. Very Happy

_________________
"loving is everything we need to become a better person"...
avatar
@doi
Admin

Male
Number of posts : 268
Age : 41
Location : Metro Manila
Registration date : 2008-10-27

View user profile http://www.doifr.multiply.com

Back to top Go down

Re: KUMUSTA KAPATID

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum